Online ontmoetingsplekken om offline
activiteiten te versterken! 

Communities
Oplossingen om mensen online met elkaar in contact te laten komen

Een community legt online verbindingen tussen een groep mensen. Dit kunnen selecte groepen zijn, zoals werknemers, maar ook openbare groepen, zoals klanten. Kenmerkend voor communities is dat zij het gevoel van verbondenheid bevorderen, de communicatie (zowel de kwaliteit als de snelheid) bevorderen en zorgen voor feedback. Het biedt mogelijkheden tot co-creatie, samenwerking en kennisdeling. Getting Social helpt u met het beter faciliteren van groepen mensen en deze mensen te betrekken bij en te verbinden aan uw organisatie. 

Ledencommunity

Verbondenheid is het keyword

 

Hoe groter een groep leden is, hoe minder snel zij zich verbonden voelen met elkaar, omdat interactie moeilijker wordt naarmate de groepsgrootte toeneemt. Omdat verbondenheid onder een groep leden juist een onmisbare factor is, moet er gezorgd worden dat de interactie tussen leden vergemakkelijkt wordt; en welk medium is daar tegenwoordig geschikter voor dan internet? 

 

Een ledencommunity biedt de perfecte oplossing om de interactie tussen leden van een bepaalde groep of vereniging te bevorderen. Hoe de community precies wordt ingericht is afhankelijk van de wensen van de klant. Mogelijkheden waaraan u kunt denken zijn het kunnen plaatsen en reageren op berichten, een forum, een chatfunctie en een vraag- en antwoordmogelijkheid. Dit alles met als doel om de informatievoorziening tussen leden te vergemakkelijken, zodat het verbonden gevoel niet verloren gaat.

Direct contact opnemen? |

Op zoek naar professionals die zowel verstand hebben van business als web? Stuur ons gerust een bericht of kom langs voor een gratis adviesgesprek!