Online ontmoetingsplekken om offline
activiteiten te versterken! 

Communities
Oplossingen om mensen online met elkaar in contact te laten komen

Een community legt online verbindingen tussen een groep mensen. Dit kunnen selecte groepen zijn, zoals werknemers, maar ook openbare groepen, zoals klanten. Kenmerkend voor communities is dat zij het gevoel van verbondenheid bevorderen, de communicatie (zowel de kwaliteit als de snelheid) bevorderen en zorgen voor feedback. Het biedt mogelijkheden tot co-creatie, samenwerking en kennisdeling. Getting Social helpt u met het beter faciliteren van groepen mensen en deze mensen te betrekken bij en te verbinden aan uw organisatie. 

Verenigingscommunity

Het belang van onderlinge interactie 

 

Hoe groter een vereniging, hoe moeilijker het is om contact met de leden te onderhouden en hen van het reilen en zeilen op de hoogte te brengen. Een verenigingscommunity biedt de perfecte oplossing om de interactie tussen leden van een bepaalde vereniging te bevorderen. Hoe de community precies wordt ingericht is afhankelijk van de wensen van de klant. Mogelijkheden waaraan u kunt denken zijn het kunnen plaatsen en reageren op berichten, een forum, een chatfunctie en een vraag- en antwoordmogelijkheid. Dit alles met als doel om de informatievoorziening tussen leden te vergemakkelijken, zodat het verbonden gevoel blijft bestaan. 

 

Direct contact opnemen? |

Op zoek naar professionals die zowel verstand hebben van business als web? Stuur ons gerust een bericht of kom langs voor een gratis adviesgesprek!