Online ontmoetingsplekken om offline
activiteiten te versterken! 

Communities
Oplossingen om mensen online met elkaar in contact te laten komen

Een community legt online verbindingen tussen een groep mensen. Dit kunnen selecte groepen zijn, zoals werknemers, maar ook openbare groepen, zoals klanten. Kenmerkend voor communities is dat zij het gevoel van verbondenheid bevorderen, de communicatie (zowel de kwaliteit als de snelheid) bevorderen en zorgen voor feedback. Het biedt mogelijkheden tot co-creatie, samenwerking en kennisdeling. Getting Social helpt u met het beter faciliteren van groepen mensen en deze mensen te betrekken bij en te verbinden aan uw organisatie. 

Winkelierscommunity

Winkeliers vormen de basis voor iedere winkel; zonder winkeliers heeft een winkel geen bestaan. Vanwege de hoge concurrentie is het vandaag de dag erg belangrijk om winkeliers aan je bedrijf te binden. Dit kan met behulp van een winkelierscommunity. Een winkelierscommunity maakt continue interactie mogelijk tussen groepen winkeliers. Een sterke community kan vervolgens een sterke merk- of bedrijfsnaam in het hoofd van de winkeliers creëren wat daarna kan leiden tot meer conversie.   

Hoe zo’n community precies wordt ingericht is afhankelijk van de wensen van de klant. Mogelijkheden waaraan u kunt denken zijn het kunnen plaatsen en reageren op berichten, een forum, een chatfunctie en een vraag en antwoord mogelijkheid. Dit alles met als doel om de informatievoorziening tussen winkeliers te vergemakkelijken en de conversie te vergroten.

Direct contact opnemen? |

Op zoek naar professionals die zowel verstand hebben van business als web? Stuur ons gerust een bericht of kom langs voor een gratis adviesgesprek!