Wij helpen u met:

Het realiseren van een digitaal product waarmee u uw doelstellingen sneller en beter kan realiseren. Met onze onze out-of-the-box denkwijze vertalen wij uw wensen in concrete online oplossingen.

Social media marketing

Social media advertising

Social media advertising is met een hoog tempo een van de meeste waardevolle search marketing oplossingen voor de zakenwereld van nu aan het worden. Door het aantal gebruikers van social media netwerken en het hoge niveau van targeting en interactie van dit medium kunnen wij ervoor zorgen dat de advertenties die we plaatsen voor u van hoge waarde zijn. De drie hoofdplatformen waarop wij voor u adverteren zijn:

Facebook advertenties

Facebook heeft op dit moment meer dan 1 miljard gebruikers en is een van de grootste adverteerplatformen in de wereld aan het worden. Getting Social zal u ondersteunen in het plaatsen van advertenties op Facebook om het juiste publiek te bereiken. Facebook-advertenties worden betaald door een "Cost Per Click model", waardoor u nooit te veel betaalt. Daarnaast zorgen ze voor een vergroting van de naamsbekendheid, wat zorgt voor meer respons via de zoekmachines en daardoor leidt tot een toenemende online zichtbaarheid.

YouTube advertenties

Getting Social kan voor u advertenties plaatsen tegenover relevante zoekopdrachten op YouTube. Adverteren op YouTube laat zien hoe search marketing en social media marketing kunnen worden gemengd en geïntegreerd in een online campagne, zodat uw bedrijf of organisatie maximaal zichtbaar wordt op het web. YouTube advertenties, wat met name video advertenties zijn, zorgen voor meer directe verkoop, waar social marketing relevant is voor de (potentiële) klant. Ook deze vorm van adverteren helpt de naamsbekendheid te promoten, wat van invloed is op de directe resultaten door middel van zoekmachine marketing.

LinkedIn advertenties

LinkendIn advertenties zijn vooral aan te raden voor business-to-business (B2B) klanten, en minder interessant voor e-commerce of winkeliers, omdat het doel en de gebruikers van LinkedIn anders is dan bijvoorbeeld Facebook. Ook LinkedIn maakt gebruikt van een "Cost Per Click model". Advertenties op LinkedIn kunnen worden gericht op de zoekwoorden gebruikt voor de campagne en zijn geo-gericht, waardoor het meest relevante publiek wordt bereikt. LinkedIn advertenties zijn ideaal voor het opbouwen van naamsbekendheid en wervingsdoeleinden. Nogmaals, het promoten van naamsbekendheid geeft een boost aan zoekmachine optimalisatie en zoekmachine marketingcampagne prestaties. 

 

“Wat is een mooie website zonder bezoekers?” 

Direct contact opnemen? |

Op zoek naar professionals die zowel verstand hebben van business als web? Stuur ons gerust een bericht of kom langs voor een gratis adviesgesprek!